Питання та відповіді

В: Який у вас графік роботи?

Про: Ми працюємо у будні з 9 до 18. В неділю вихідний. Повернення або обмін товару можливе тільки в будні з 9 до 18.

В: Як скасувати замовлення?

Про: Для того щоб скасувати замовлення - будь ласка, просто зателефонуйте по телефону 0673801734 або 0382705734 і повідомте про Ваше бажання менеджера.

В: Як швидко я можу отримати своє замовлення?

Про: При замовленні з Хмельницького замовлення виконується протягом 1-3 днів при наявності на складі. При замовленні з інших регіонів України - доставка здійснюється тільки після оплати. Якщо гроші надійшли до нас до 16 годин - ми відправимо ваше замовлення на наступний день. Ви можете забрати свій товар в офісі компаній перевізників: «Автолюкс», «Нічний експрес», «Нова пошта» або інших. Так само, Ви можете приїхати до нас в магазин і забрати Ваше замовлення особисто.

В: Скільки коштує доставка по Україні?

Про: Доставка товарів вартістю до 200 $ платна і становить близько 30 гривень.

В: Як ви доставляє товар у провінційні містечка, райцентри, де немає "Автолюксу", а є лише пошта? Відсилаєте або поштою, і який термін доставки?

Про: На жаль, поки доставка можлива тільки в міста де є представництва компаній перевізників.

В: Що робити якщо оплачений товар не доставлений?

Про: Ми обов'язково страхуємо весь товар який доставляється в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника - ми протягом 2 - 3х днів відправляємо Вам новий товар.

В: Які Ви даєте гарантії, що відправлений Вами, новий товар, не буде підмінений на аналогічний, "не новий", поки він доставляється в інше місто?

Про: Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном. В талоні вказано серійний номер товару. Таким чином така "підміна" не можлива.

В: Як я можу оплатити своє замовлення?

Про: Ви можете оплатити своє замовлення будь-яким зручним для вас способом. Ми приймаємо: готівкову оплату, безготівкову (банківський переказ), оформлення товару в кредит.

В: чи Можу я оплатити замовлення готівкою кур'єру при доставці товару до мене додому?

Про: Немає така можливість не надається.

В: Хочу оплатити замовлення за безготівковим розрахунком, які документи потрібні при отриманні товару?

Про: Для отримання товару сплаченого за безготівковим необхідний стандартний набір документів. Для приватних осіб - паспорт. Для юридичних осіб і СПД: довіреність виписана на того чоловіка який отримує товар, копія платника ПДВ (якщо є). Без оформлення довіреності отримати товар може особисто директор підприємства з засвідченням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.

В: Яка гарантія на куплений мною товар?

Про: Гарантія на реалізовані у нас товари становить від 12 місяців до 10 років. Всі товари супроводжуються фірмовим гарантійним талоном та / або нашим гарантійним талоном. Всі товари реалізуються в нашому магазині підтримуються гарантією виробника та обслуговуються всіма авторизованими сервіс-центрами виробників.

В: Якщо у мене зламається ваш товар, протягом якого терміну до вас можна звернутися що б ви його полагодили?

Про: Кожен проданий нами товар супроводжується гарантійним талоном. В картці зазначена дата продажу та гарантійний термін.