Контроль палива на транспорті
Якщо ваше підприємство працює у сфері перевезень, сільського господарства або будівництва, має власний автопарк - критерій витрата палива є значущим показником. Економія палива ключовий момент підвищення рентабельності бізнесу.
- Несанкціоноване використання службового транспорту;
- Крадіжка палива з баків;
- Махінації при заправці: фіктивні чеки, заправка в сторонні ємності і т. д.;
- Підвищена витрата палива за рахунок агресивного стилю водіння.
З досвіду, на різних підприємствах крадіжки і перевитрата палива складають від 10% до 45% його обороту. Це живі гроші, які можна і потрібно заощадити!
Єдине перевірене ефективне рішення: встановити на транспорті систему GPS моніторингу з вбудованим датчиком для контролю витрат палива.
Система, що виконує gps контроль палива, складається з датчика рівня палива (ДРП) і GPS терміналу. ДРП постійно вимірює реальний залишок палива в баку, повідомляє його на GPS термінал. GPS термінал фіксує місце розташування машини, швидкість, напрям руху, інформацію з акселерометра і підключених датчиків контролю палива на транспорті, і передає дані по мобільному інтернету в режимі онлайн на сервер моніторингу. Клієнтська програма по Інтернету підключається до сервера.
Ви завжди будете мати інформацію:
- Де знаходяться ваші машини;
- Пробіг, маршрути, стоянки;
- Скільки палива в баках;
- Де, коли і скільки палива було заправлено або злито з бака;
- Зможете сформувати звіти за будь-які періоди;
- Аналізувати роботу ваших водіїв (середня і максимальна швидкість, розгін/гальмування, відхилення від маршрутів, місця стоянок).
Ви можете автоматично отримувати оперативне додаткове інформування про події по e-mail або SMS.
Фактори довіри і витрати пального
Чи Можете ви довіряти даними моніторингу?
Так. Відхилення даних системи контролю палива по пробігу не перевищує 1-3% від фактичних значень, і точніше даних зі штатних одометрів. З кожним роком ДУТ та аналітичне програмне забезпечення для обробки даних з датчиків палива удосконалюються. Сучасні цифрові ДУТ дуже далеко зробили крок вперед у порівнянні зі старими аналоговими системами, і вимірюють рівень палива в баці з точністю 1%.
Як працює датчик рівня палива?
Робоча частина ДУТ являє собою здвоєну трубку на всю висоту бака, яка врізається в геометричному центрі бака. ДУТ забезпечує контроль за принципом роботи змінного конденсатора, його сигнали змінюються в залежності від висоти заповнення трубки паливом. Робоча частина ДУТ кріпиться до голівки з електронною платою первинної обробки сигналу. Сучасні ДУТ автоматично коригують дані в залежності від температури, режиму руху автомобіля, інших параметрів.
При установці ДУТ проводиться тарування: заповнення бака від порожнього до повного відміряними порціями палива, із записом показань датчика після кожної порції.
Точність показань сучасних цифрових ДУТ до 1% від ємності бака.
- Необхідно свердлити бак для установки ДУТ;
-
Бажана повторна тарування ДУТ в наступних випадках:
- Значна деформація бака (вм'ятини і т. д.);
- Зміна типу дизпалива (зимовий/літній) (при високих вимогах до точності показань);
- При сильному забрудненні робочої частини ДУТ (актуально при використанні низькоякісного дизпалива з високим вмістом парафіну і сірки).
Який термін окупності системи gps контроль витрати палива?
Час, за який система окупить себе, залежить від обсягів крадіжки палива, і вашого бажання з ним боротися. Контроль витрати палива за допомогою системи GPS моніторингу транспорту - потужний інструмент для боротьби з розкраданнями палива, аналізу і планування роботи автопарку. Система надає повний обсяг інформації, але вимагає зацікавленого ставлення менеджменту підприємства до аналізу даних і прийняття раціональних рішень. У свою чергу, наші висококваліфіковані фахівці нададуть максимальну технічну підтримку роботи системи.
З досвіду, система контролю палива окупає себе за 3-6 місяців.
Звертайтеся до нас і ми допоможемо стабілізувати фінансові витрати пов'язані з розкраданням палива на підприємстві.