Контролювання стилю і режиму експлуатації транспорту

Призначення
На вітчизняних підприємствах мало уваги приділяється питанню безпечного водіння. Елементарні принципи безпеки порушуються водіями щодня: перевищення швидкісного режиму, екстрені гальмування, поїздки в нічний час і т. п. В результаті крім прискореного зносу техніки і підвищеної витрати палива має місце збільшення ризику аварійності. Наслідком цього є довгі простої техніки в ремонті, високий рівень виробничого травматизму, зниження ефективності перевізних процесів, негативні відгуки пасажирів (наприклад, таксі або громадського транспорту).

Передові західні компанії, усвідомлюючи розмір збитків, які здатні завдати вищеописані ситуації, впроваджують жорсткі корпоративні правила і стандарти в області водіння. Використовуючи даний передовий досвід і наявні корпоративні стандарти в даному питанні, наша компанія розробила комплексне рішення, що дозволяє контролювати стиль водіння службового транспорту, що застосовується в складі навігаційно-телематичною системи «Навігатор».

Ефект від застосування

  • Зниження ризиків настання ДТП
  • Підвищення дисципліни водіїв
  • Зниження витрат на

Склад системи

  • Бортовий навігаційний модуль.
  • Модуль реєстрації даних МБР
  • RFID зчитувач + Картка для ідентифікації водіїв
  • Блок гучного зв'язку і індикації (БГСИ)  або Модуль візуально-звуковий сигналізації (МВЗС)

рішення

Функціональні можливості модуля МБР:

  • Контроль швидкості автомобіля;
  • Контроль прискорення (гальмування) автомобіля в трьох площинах простору;
  • Зберігання інформації на картці пам'яті;
  • Висновок голосової інформації на штатну аудіосистему;
  • Звукова і світлова індикація при перевищенні порогів швидкості і прискорення;
  • Постановка і зняття автомобіля з охорони;
  • Зчитування накопиченої інформації по USB.

Опис роботи

  • Ідентифікація водія. Здійснюється за допомогою реєстраційної картки водія (RFID-мітка). Кожен водій, допущений до керування транспортним засобом, має свій індивідуальний брелок або картку з унікальним кодом, записаним в базі даних. При виході в рейс, водій реєструється в системі. Без реєстрації авто не заводиться.
  • При наближенні до встановленого порогу швидкості система оповіщає водія поодиноким сигналом.
  • За перевищення встановленого порогу швидкості система видає тривалий звуковий і світловий сигнал, і поки швидкість перевищена, записує в «чорний ящик» з інтервалом в 1 сек. час, координати, швидкість та ін. інформацію,
  • При перевищенні порогу швидкості обладнання передає подія «Швидкість вище норми» на диспетчерський пункт.
  • Прискорення (гальмування) автомобіля так же постійно відстежується модулем реєстрації даних ( у трьох площинах в просторі)
  • При перевищенні встановлених користувачем граничних значень прискорень (наприклад, + / - 0,5 g) система видає водієві звуковий і світловий сигнал, записує дані в «чорний ящик» і передає подія «Прискорення (гальмування) вище норми» на диспетчерський пункт

Спеціалізовані форми звітів

звіт з безпеки

Розрахунок балів за порушення швидкісного режиму, а також граничних порогів прискорень і гальмувань проводиться автоматично і відображається у звіт за період. В залежності від набраних балів водії ранжуються за групами, зазначеним у звіті зеленим,  жовтим і червоним кольором. До кожної групи застосовуються відповідні заходи: зелена група – заохочення, жовта – попереджувальні заходи, червона – стягнення.

Графічний звіт показує величини прискорень по трьох осях і швидкість

графічний звіт показує величини прискорень

ТЗ в заданий проміжок часу з можливістю виводу на друк. Так само, за даними з чорного ящика можна сформувати kml-файл для перегляду треку в програмі Google Earth.