Спостереження контейнерних перевезень

Призначення
Ця система актуальна при транспортуванні залізничних контейнерів на ж/д платформі і складування контейнерів на вузлових станціях, складах, портах в один ряд. При багаторівневому складуванні необхідно враховувати, що канал передачі даних на сервер (GSM, GPRS) відсутнє через перекриття поля прийому антени GSM. У цьому випадку термінал працює в режимі "offline".

При використанні зовнішніх датчиків інформація зберігається в пам'яті термінала "чорний ящик". При появі GSM сигналу дані передаються на сервер для аналізу.
У процесі транспортування в зонах невпевненого прийому або повної відсутності каналу передачі даних можливе використання в складі системи зовнішнього приймача Inmarsat.

Ефект від застосування

  • Підвищення безпеки вантажів;
  • Рішення спірних питань з логістичними компаніями.

Склад системи

  • Відмітні особливості обладнання:
  • Корпус приладу зі ступенем пило - вологозахисту IP65
  • Вбудований акумулятор великої ємності – 40 А•г
  • Термін автономної роботи – від 1 до 6 місяців, близько 800 сеансів зв'язку
  • Контроль напруги вбудованого акумулятора
  • Мультидиапазонная антена GPS/GSM
  • Визначення стану сигналу GPS і GSM
  • Ведення внутрішнього журналу подій, ємність вбудованої енергонезалежної пам'яті: 4Мб – 32 000 записів (чорний ящик)

Опціонально:

  • Вбудований датчик удару
  • Резервний канал передачі даних – INMARSAT
  • Можливість підключення зовнішніх датчиків і пристроїв

Опціональні особливості устаткування

Опис роботи

Базова версія системи

  • Контроль місця розташування, швидкості і напряму руху контейнера через заданий інтервал часу.
  • Формування звітів по руху.

Плюс:

  • Тривалий режим роботи вбудованого акумулятора – від 1 до 6 місяців (до 800 сеансів зв'язку)

Минусы:

  • Відсутність можливості контролю додаткових параметрів

Розширена версія системи

Дополнительные возможности:

  • Можливість підключення додаткових датчиків до терміналу.
  • Планування і контроль маршруту руху контейнерів.
  • Контроль ударів при навантаженні/вивантаженню.
  • Контроль несанкціонованого розкриття контейнера (електронна пломбування).

Плюси:

  • Більш гнучкий інструмент планування маршруту руху.
  • Оповіщення диспетчера у разі незаконного проникнення або перевищення неприпустимих рівнів ударів при навантаженні/розвантаженні контейнерів.

Мінуси:

  • Скорочення часу роботи терміналу.