Спостереження контейнерних перевезень
Призначення
Ця система актуальна при транспортуванні залізничних контейнерів на ж/д платформі і складування контейнерів на вузлових станціях, складах, портах в один ряд. При багаторівневому складуванні необхідно враховувати, що канал передачі даних на сервер (GSM, GPRS) відсутнє через перекриття поля прийому антени GSM. У цьому випадку термінал працює в режимі "offline".
При використанні зовнішніх датчиків інформація зберігається в пам'яті термінала "чорний ящик". При появі GSM сигналу дані передаються на сервер для аналізу.
У процесі транспортування в зонах невпевненого прийому або повної відсутності каналу передачі даних можливе використання в складі системи зовнішнього приймача Inmarsat.
Ефект від застосування
- Підвищення безпеки вантажів;
- Рішення спірних питань з логістичними компаніями.
Склад системи
- Відмітні особливості обладнання:
- Корпус приладу зі ступенем пило - вологозахисту IP65
- Вбудований акумулятор великої ємності – 40 А•г
- Термін автономної роботи – від 1 до 6 місяців, близько 800 сеансів зв'язку
- Контроль напруги вбудованого акумулятора
- Мультидиапазонная антена GPS/GSM
- Визначення стану сигналу GPS і GSM
- Ведення внутрішнього журналу подій, ємність вбудованої енергонезалежної пам'яті: 4Мб – 32 000 записів (чорний ящик)
Опціонально:
- Вбудований датчик удару
- Резервний канал передачі даних – INMARSAT
- Можливість підключення зовнішніх датчиків і пристроїв
Опис роботи
Базова версія системи
- Контроль місця розташування, швидкості і напряму руху контейнера через заданий інтервал часу.
- Формування звітів по руху.
Плюс:
- Тривалий режим роботи вбудованого акумулятора – від 1 до 6 місяців (до 800 сеансів зв'язку)
Минусы:
- Відсутність можливості контролю додаткових параметрів
Розширена версія системи
Дополнительные возможности:
- Можливість підключення додаткових датчиків до терміналу.
- Планування і контроль маршруту руху контейнерів.
- Контроль ударів при навантаженні/вивантаженню.
- Контроль несанкціонованого розкриття контейнера (електронна пломбування).
Плюси:
- Більш гнучкий інструмент планування маршруту руху.
- Оповіщення диспетчера у разі незаконного проникнення або перевищення неприпустимих рівнів ударів при навантаженні/розвантаженні контейнерів.
Мінуси:
- Скорочення часу роботи терміналу.