Контроль палива на транспорті в Хмельницькому

З кожним днем необхідність монтажу систем контроль палива стає все більш і більш.

Фактором популяризації є боротьба з безчесним ставленням водіїв до роботи.

У комплексі, система контроль палива складається з трьох ключових складових:

ДУТА (вимірювача рівня палива).

ДЖПС терміналу - для збирання інформації про транспорт.

Спеціалізованого програмного забезпечення.

Хочете встановити? Замовте розрахунок на установку.

Контроль палива на транспорті в Хмельницькому

ДУТ - вимірювальний прилад, який може зчитувати дані про рівень палива в баку автомобіля в період заведеного двигуна. Дути умовно діляться на пристрої, які заміряють кількість палива в ємності і на ті апарати, які міряють кількість пройденого палива безпосередньо через паливо провід автомобіля.

Замірні прилади показують кількість витраченного палива на транспорті під час переміщення і дані по поточній кількості палива в Баку. Володіючи цією інформацією можна підкоригувати маршрут і усунути надлишкові дозаправки палива.

Зазначений вид датчиків повністю не захищає бак від "зливів палива" на транспорті, так як не дає 100% упевненості в тому, що не було стороннього втручання в систему контроль палива автомобіля.

Проточні (ємнісні) датчики впроваджуються безпосередньо в магістраль палива на транспорті і не дають можливість підключити додаткові пристрої.

Не використовує механічні поплавки, міцний і не дає похибку при коливанні палива в ємності.

Датчик містить в комплекті проточний вимірювач палива, кріплення і регулюючий електронний блок. Ставиться на транспорті як правило, зверху бака з зануреною трубкою в бак палива.

Мінусом методу - неможливість здійснити контроль за поточною заповненістю бака в транспорті. Це критично відображається, якщо на 1 транспорті їздять по 2-3 людини.

За останній час в технічних рішеннях, ми використовуємо ДУТ (ДУ-02) прекрасно себе показав в показниках точності палива, стабільності, надійності.

Дозволяє здійснювати контроль за великими обсягами палива в цистернах, сховищах, бензовозах.

Інформація про транспорт надходить з датчиків палива пересилається на супутниковий пристрій (GPS термінал) в онлайн режимі, потім на сервер моніторингу для подальшої обробки і відображення.

fmb125

Важливо!

Вибираючи GPS термінал, зверніть увагу на обов'язкове підключення до встановленого датчику. Не хвилюйтеся, сучасні пристрої обладнані такою функцією, але перед покупкою все ж краще з'ясувати у менеджера.

Компанія GPS-GROUP радить покупцям ставити обладнання компанії Teltonika. Teltonika - стабільний контроль і робота (незалежно від погодних умов), оптимальна ціна, багатий перелік можливостей.

Існує також можливість підключення GPS терміналу до CAN шини. Похибка подібного рішення становить від 2 до 4%. CAN - стандарт об'єднання підключених пристроїв в загальну мережу. Інформація передається по CAN-протоколу.

По CAN-шині можна здійснювати контроль і передавати такі дані:

  • Витрата і рівень палива.
  • Повний автопробіг.
  • Робочий режим мотора.
  • Як розміщена педаль газу.
  • Та інше.

Накопичена інформація (координати місця розташування, кількість палива), передаються пристроєм на сервер моніторингу.

З отриманих даних, диспетчер може виконати аналіз і з'ясувати причину зміни рівня палива на транспорті.

GPS-GROUP радить використовувати сервер моніторингу "Навігатор".

Достатньо перейти за посиланням і залогінитися під обліковим записом (Логін: demo і пароль: demo), після чого ви отримуєте пробний період з необхідним функціоналом.

Доступ до веб-сайту надається з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету, а також існує веб-додаток для пристроїв на базі Андроїд і айос.

Користувачеві надається оперативні дані про розташування транспорту протягом робочого дня, запас палива, заправки і зливи палива, робота мотора, точна інформація про пробіг, стиль управління автотранспортним засобом, простоїв, лівих рейсів.

Крім зазначеного, сервіс моніторингу дає можливість отримати контроль і дані з датчиків рівня палива та виявити факти заправок і зливів, отримати розрахунок по середній витраті палива, пройденому маршруту, час простоїв.

Всю необхідну інформацію можна отримати у відповідному форматі PDF або в електронній таблиці Ексель. Отриманий звіт можна надати електронною поштою для подальших рішень.

dut

Система "Навігатор" дає можливість наочно з даними, графіками і звітами палива вивести на чисту воду недобросовісних водіїв. Програма продемонструє кількість злитого палива, місце і час, де відбувалася крадіжка.

Крім того програма демонструє стиль водіння кожного водія, якщо є необхідність зіставити між собою. Наприклад, при проходженні ділянки, враховувати середню швидкість, гальмування, різкі повороти, пробки, погодні умови.

В результаті ми даємо оцінку якості водіння водієм і приймаємо рішення наскільки якісно він ставиться до справи.

sistema-sputnikovogo-monitoringa-navigator

В результаті, впроваджуючи системи моніторингу на підприємствах дає можливість в короткі терміни повернути інвестиції, знизити витрату палива, якісно здійснювати контроль за роботою автопарку, скорочення витрат на ремонт і технічне обслуговування.

Система контроль постійно змінюється, розвивається та вдосконалюється за рахунок широкого штату інженерів, розробників програмного забезпечення, інтеграторів і маркетологів.

За більш ніж 10 років установок, ми оснастили понад 5 тис. об'єктів, провели безліч нестандартних рішень, допомогли вирішити завдання і заощадити десяткам підприємств.

sistema-sputnikovogo-monitoringa-navigator-otchetu

Ми повністю несемо відповідальність і відповідаємо за результат і контроль, впроваджуємо сучасне перевірене і надійне обладнання.

Хочете почати співпрацювати з нами?.

Зателефонуйте в нашу компанію в Хмельницькому та отримайте безкоштовну консультацію.

Уточніть яку кількість одиниць транспорту необхідно оснастити обладнанням?.

Підбираємо варіанти і узгоджуємо обладнання.

Приймаємо завдання та побажання.

Замовляємо установку і настройку.

Звертайтесь і ми допоможемо оптимізувати роботу автопарку, знизити витрати на ПММ, поліпшити роботу персоналу, вчасно реагувати на ситуацію і вирішувати поставлені завдання.