1) Як можна повернути або обміняти товар?

Обміняти або повернути придбаний товар можна за законом України про захист прав споживачів протягом 14 днів. Графік роботи відділів можна подивитися тут https://gps-group.com.ua/ua/kontakti.html.

гарантія повернення

2) Гарантійне обслуговування товару не надається якщо:
  • Зняті гарантійні пломби.
  • Міститися механічні та інші пошкодження, які з’явилися в слідстві умисного або необережного використання покупцем (третьої особи).
  • Порушені експлуатаційні правила користування пристроєм.
  • Сліди розбирання, пайка, зміна компонентів, схем і конструкцій товару.
  • Природний знос товару.
  • Випадкові дефекти.
  • Неповна комплектація.
  • Сліди попадання вологи.
  • Закінчення терміну гарантії.
3) Як оформляється обмін/повернення?

Умови обміну:

Щоб оформити обмін потрібно взяти паспортні дані, квитанцію про покупку товару, талон на гарантію і всю комплектацію.

Якщо під час обміну немає у продажу аналогічного товару, ми пропонуємо:

  • Придбати на суму товару інший товар, який є в наявності.
  • Виплатити повну суму від придбаного продукту.

Обмін/Повернення непридатної якості товару проводиться тільки при оцінки виробником сервісного центру і виявленні, що умови використання пристрою не порушені.

Обмін/повернення здійснюється в тому магазині, в якому був придбаний товар.

Умови повернення товару, якщо:

  • Продукт не має слідів експлуатації (дефекти, подряпини, потертості), є всі ярлики.
  • В упаковку товару покласти чек, гарантійний талон і заповнити форму.

Тип звернення: *

Щоб виконати обмін і повернення товару, потрібно переслати посилку за адресою:

  • “Нова пошта” = > Відділ №19 по вулиці Львівського шосе, 55/2.
  • Адресат:(ТОВ)ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ.
  • самостійно оплатити посилку за вартістю транспортної служби.
  • відправивши нам товар, обов’язково передзвоніть і повідомите за номером: (0673812390) (0503390804) і сказати номер декларації.
  • в день отримання товару на склад або протягом 7 днів, ми відшкодуємо в повному розмірі оплачену суму товару.
  • щоб скасувати замовлення і повернути кошти на картку Віза / Мастеркард, необхідно вислати запит на електронну адресу shop@gps-group.com.ua. або зателефонувати на номер (0673812390) (0503390804). Повернення грошей на карту відбудеться протягом трьох банківських днів.

Забороняється відправляти посилку якщо:

  • Неповноцінна комплектація.
  • Не оригінальна упаковка.
  • Рідна упаковка, але зіпсована або обклеєна скотчем.

Товар буде прийнятий тільки в тому вигляді і комплектації, в якому був отриманий покупцем.

На перелік GPS продуктів, куплених в нашому магазині діють гарантія 1 рік:

** — ** – На GPS карти гарантія не поширюється !!!

** – GPS-GROUP це не сервісний центр, а значить самостійно не робимо ремонт пошкодженого обладнання. Всі гарантійні питання вирішуються виключно сервісними центрами виробників товару.

Залишилися питання? Замов безкоштовну консультацію!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в среднем: 5 из 5)
Сподобався матеріал? Будь ласка, оцініть його і поділіться в соціальних мережах!